lördag 25 februari 2012

25:e dagen feb.snart slut ojojoj

Tiden bara rusar men jag tar det lugnt och kör mitt race lite mer i snigelfilen.Det blev tidig kväll igår och inte orkade jag se filmen i sängen som började när jag kröp ner fastän den var i reklamfrikanal somnade jag nästan omgående.Känns lite ovant jag som bara för några veckor sedan inte somnade alls.

Fick min beställda nonijuice eller jag fick hämta i B-H förstås men nu är förrådet påfyllt och jag behöver inte bli utan.Noni´n tog slut i onsdags och lite darrigt kändes det inombords att inte få min hutt på morgonen.Min rädsla att värken skulle komma tillbaka var ogrundad.

Min goe vän B från Grums ringde lite otippat igår eftermiddag.Hon och hennes man var här för 3 år sedan och hälsade på.Vi arbetade på LME i Norrköping för många många år sedan.De flyttade tillbaka till Värmland om jag kommer ihåg rätt i slutet av 80-talet.Vi har inte haft regelbunden kontakt men liiite då och då.Hon blev förvånad över min nästan mirakulösa helomvändning,från jättedålig till att nu vara ute på arbetsträning och hon var givetvis glad för min skull =).
Kanske kanske åker jag upp till Karlstad nästa helg om jag bara kan få besked om det finns plats hos A-L V´s kurs om reiki.Det blir en tågresa då för inte kör jag bil själv så långt och kanske kan jag byta bort min arbetstränarmåndag till torsdag i stället,så jag kan hälsa på B i Grums en extra dag!

Min lördag innehåller en ridtur eftersom det nu stillat sig med vinden,ska prova hoppsadeln jag tog hem på prov från Fåglasång.Lite städning och en långrunda med hundarna.Däremellan blir det mat och vila i soffan och virk eller stickningen.

Ha en skön helg ni som tittar in till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar