lördag 18 februari 2012

Lördagskväll i timmerkojan.

Sitter under gofilten och njuter av en ensam hemmakväll.Vickie ligger bredvid sovande efter att ha haft herrbesök P´s söta lilla fralla Vincent.Vi gick runt ån i eftermiddags i snöslasket.

Har precis avnjutit melodifestivalen och lite förundrad över rapparen Ranelid som gick direkt till final,ja jösses ja.Vart är allt på väg undrar en liten tant här uti Blekingeland?
Ena ögat har koll på Scherlock Holmes eller snarare örat jag lyssnar på vad som händer samtidigt som jag knapprar ner ord i min blogg =).

Mina 4-fota vänner uti stallet har fått sitt nattafoder och att jag tog mig över vår gårdsplan är en bedrift.En blandning på is-sörja-sjö är det närmsta jag kan komma vad gäller en beskrivning.

Väntar och längtar till måndagmorgon och mitt återinträde i arbetslivet.Mitt nya liv börjar......

2 kommentarer:

  1. Jag håller alla tummar och tår på måndag!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Heja dej - det kommer att bli så bra!
    Kram!

    SvaraRadera