fredag 24 februari 2012

Fridag idag

Har en "ledig"dag,en massa energi som jag inte vet hur jag ska förvalta.Finns hur mycket som helst att sätta tänderna i och jag vet inte var jag ska börja!

Vad jag vet är att prinsessorna och E kommer efter lunch.Men vad ska jag göra innan dess?Ska jag gå en runda med hundarna i vårvärmen eller bädda rent,rida eller ta ett nappatag i stallet nu när det är så varmt att man kan vara där utan att frysa ihjäl =).

Finns så mycket som blivit eftersatt här hemma när jag förut var så begränsad av värk så nu när energin finns blir jag lite ....hittar inte rätt ord, jaja hjärnan är inte vaken bara för att kroppen min är så =) men det är ok.

Splittrad är ordet jag sökte innan.Måste hitta någon form av struktur.Kanske göra ett schema eller nått så jag får ordning och reda både i hemmet,stallet och hjärnan.

Anmälde mig till healing i förrgår men det hade jag glömt igårkväll men fick nog en dos iaf,för när jag vaknade i morse var jag torr i munnen nästan som efter en blötkväll-fest.
Fick ju mitt garn igår så 2 nya mössor blev det med nya färger.

Min nonijuice är slut hoppas J är hemma i em så jag får hämta min baginbox =).

1 kommentar:

  1. Du får ta det lite lugnt,så du inte får bakslag sen.Tack för dina rader,ja,egna höns och ägg är inte helt fel,blev så sugen när jag såg höns i någon blogg,man behöver ju inte ha så många.Önskar dej en solig och fin helg.kram

    SvaraRadera