onsdag 1 februari 2012

Mittiveckan

En dag med inte allt för många måsten,utan mer ta det som det kommer.En härlig promenad med vännen K och hundarna uppe vid Karlsnäs ett fritidsområde med många fina slingor.Ligger inte långt härifrån,fågelvägen kanske någon eller några kilometer.Nästan lite Vrinnevi-skogen-stuk över området.

Medans vi gick där uppe ringde min mobil och ännu en människa i andra änden vill prata med Lasse!vilken dj*vla Lasse undrade jag då.När jag kom hem ringde jag upp telenor för andra gången,har nu nytt nummer IGEN.Förhoppningsvis ska jag slippa alla konstiga sms och samtal som egentligen ska till denna Lars.

En maxirunda med mannen ikväll och fyllt på förråden som alltid verkar vara tomma.Passade på att fylla på garnförrådet också.

Morgondagen innehåller ett möte i B-H på em angående min praktikplats,så det blir skola från lunch.Bra då hinner jag elda lite.Har nu inget vatten(fruset) i stallet.Skönt då att det inte är stallet fullt.Ännu mer kylgrader är att vänta till helgen,har jag hört.


Nu blir det sängen och lite reiki så jag har energi för en torsdag med mycket trevliga kurskamrater.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar