torsdag 2 februari 2012

Träningsvärk men

det gör inget för det är nästan lite skönt.Betyder att jag är tillbaks på banan,fru Andersson i en liten påse,fullt ös har svårt att ta det lugnt.Nu tror jag att det bara är att ösa på men faktum är att min personlighet har  ohyggligt svårt att ta babysteg....allt eller inget=)

Om man som jag knappt har kunnat gå de sista åren ger sig på att gå i raskt tempo,får skylla mig själv.Det bästa med detta är att denna värk försvinner så....
I morgon blir det ny promenad i ett liiite lugnare tempo,men gå ska jag!SMHI har lovat 2-3 dm snö inatt så ska kanske leta rätt på några skidor.

bilden lånad från nätet.

Hade ett bra möte idag på kursen,kan kanske bli nått!

1 kommentar:

  1. Traningsvärk är en "skön" värk. Men om det är det jag har nu ryggen, efter att ha varit på gymmet, vet jag ej. Får se hur det blir imorgon.
    Kram Karin

    SvaraRadera