lördag 18 februari 2012

Artonde februari.

Jösses vad tiden rinner.
Ikväll ska mina barn och man åka och fira H´s man som fyllde en massa år förra helgen.Min syster har ordnat detta utan M´s vetskap tror jag.Hon är bra på att överaska sin man.

Vi i släkten har salat till present och lillebror har fixat,han har även gjort ett grattiskort som jag skulle skriva ut på min skrivare.
Bilderna skickades och skulle skrivas ut på ett papper,flera sidor.Som jag höll på!Men någon fena är jag inte så jag gjorde på mitt sätt d.v.s 2 ark+ lite klister.Säkert får någon roligt åt detta men det bjuder jag på =).

Idag i Blekinge är det grått,fuktigt och rått nästan som vanligt kan man säga.Ska försöka ta en runda på den Gråa.

På fm nu åker B upp till E-boda,ska försöka laga mitt avgasrör på den lille pegutten.Jag behöver en bil som inte farbror polisen vill stoppa bara för att den låter som ett rytande lejon och jag måste ut på 22:an nu när jag ska arbetsträna.
Jag får se till att bli mer noga med min reiki,inatt var det svårt att somna och imorgonkväll blir det free healing från fb-gruppen.

Tror vi får tillökning idag i form av en goldenpojk vid namn Pipen.Tror vi får hitta ett annat tilltalsnamn när han ska bo här när hans husse går på kurs i Linköping.Känns konstigt att ropa på Pipen,mina grannar kanske undrar om det har slagit över.Det kan bli så att jag inte vill lämna honom tillbaka sedan och det har jag sagt till M.
Vi har vid flera tillfällen haft denne goa hund här på sleepover när hans husse har varit ute på galej.




1 kommentar:

  1. Pipen... ja, det kan man ju ge sig ut och ropa hur som helst :) Men vadå då? Skit i grannarna - söt kille det där!
    Ingen "pappisvalp" då?
    Här är också grått och trist idag, men det är väl bara att stå ut... snart är våren här :)
    Ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera