måndag 20 februari 2012

Tjoho!

Äntligen måndag nu kommer inte varje dag bli den andra lik.Nu är det dax att äntra jobbet,som jag har längtat.Jag har under många nätter gråtit och förbannat min kropp som nu mirakulöst svarar på allt.

  • Jag sover.
  • Är rörlig.
  • Går ner i vikt.
Att så lite kan göra just mig så lycklig!

Börja som matatant denna vecka när de flesta barn har sportlov känns helt ok.Det är nog bara fritisbarn, kanske ett 30-tal,en mjukstart kan man säga.
Då finns tid att läsa in manualer och hitta rätt i lokalerna kanske memorera var allt finns o.s.v.

Igår eftermiddag kom då Pipen(jaktgolden).Ska bo här iaf fram till semestern.

Får man vara så här lycklig?

1 kommentar:

  1. Japp - det är klart du får!
    Så bra att det blev en mjukstart - det räcker nog med "bara" barn från "frita", när man varit borta ett tag :)
    Ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera