fredag 10 februari 2012

Planer i gryningen.

Efter ännu en natt med god sömn efter gratis fullmånehealing,länk till Thorbjörns gratishealing finns till höger på min blogg, är jag uppe med tuppen och planerar min fredag och helg.

Det blir inget födelsedagsfika idag nere i byn,vår "lilla" stora flicka har födelsedag idag.

E ringde igår em och talade om att de nu fått kräksjukan.Ända sen trettondagjul har de dragits med sjukdomar!

En dam från AF ringde mig igår.Rubbade mina cirklar,hoppas att det är hon som är ute och cyklar.Efter att ha pratat med 3 olika människor som alla säger tvärt om.Ska ringa ett samtal idag för att bekräfta det mina tre vänner säger.Använde SOAL för att inte hamna i det tillstånd som gör min sömn obefintlig.Tänk att kursen nu kom till nytta.
Funderar på vad jag ska göra om AF-tanten har fel,ska jag agera på något sätt eller bara låta det rinna ut i sanden.Uppföljning kommer.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar