onsdag 29 februari 2012

Sitter i B-H...

....mina kamrater är nere i matsalen och fikar.I bilen hit idag fundrerar jag på min kroppsstatus,varför jag känner som jag gör.Vad som är ändrat och vad jag missar.
Är ganska klar över att jag har missat en del healing senaste veckan.Annars är jag bra på att pausa men har nu upptäckt att det inte räcker.Behöver Thorbjörns healing 2 ggr/vecka för att hålla mig över vattenytan.

Detta är förra våren uppe i min skog.Jag kallar platsen för Gunnars lycka.Här hade Gunnars sina kvigor på sommaren.Snart mycket snart ser det ut så här när jag både rider och rastar mina hundar.Mittimot ligger en lycka till där brukar jag ligga och kantra med hästarna.

Detta är min lille Totte eller Atomic som han heter på riktigt,vid hingstutsläppet för 2 sommrar sen.I en snar framtid är det åter dax för sommarbete för mina 4-fota.Vad jag längtar och säkert de oxå(mina hästar alltså)


Detta är då Nikkita som jag fått av en arbetskamrat,samma kamrat som jag nu arbetstränar hos.Har inte fler hästar för tillfället och är nöjd med antalet.Just på denna bild är det Josefin som visar upp den Gråa som jag kallar henne innan hon flyttade hem till mig för 2 år sen nu.Jösses vad tiden går!

Nu är mina kursare på G  in så over and out för nu.

Kramellikram.

1 kommentar:

  1. Kul att få se lite bilder på dina hästar! Fina!
    Mindre kul att du inte mår helt OK...
    Hoppas det löser sig och de tblir bättre igen med tätare healing.
    Kram

    SvaraRadera