onsdag 8 februari 2012

Ännu en dag till ända.

Idag har livet strulat med mig.Först var staketet i 4-fotahagen trasigt,lagade lite provisoriskt.Den Gråa hade troligen stått och viftat med svansen och trasslade in den i spiralen.

Sedan körde jag ner till Ö&B för att inhandla lite propplösare,det är stopp i vasken...igen,lite smått och gott ramlar ju alltid ner när man går där inne,jaja så kom jag då till kassan och då fungerade inte mitt kontokort!!Det är en av mina stora fasor.Detta dilemma har inträffat 2 ggr på en himla massa år så jag ska väl inte ojja mig alltför mycket..Varje gång har jag haft täckning men tekniken har felat.

Jag åkte ner till maxi och där var det inga problem att få ut cash =).
Fastän det inte varit alltför kallt idag så har jag frusit,antar det är det fuktiga råa som kryper innanför skinnet.Ska bli mildare framemot helgen längtar...
Väntar mig ett mail från Ingela som säger att min ridgjord har kommit.längtar upp på hästryggen.Spännande att se om min tanke med barbackaridning kan få lite mer muskler i mellandelen(kroppen)och en smäckrare midja.

Torsdag och B-H igen,saknar alla 21 kurskamrater.Stämningen är hjärtlig och vi skrattar en himla massa.En brokig samling är det och åldersspannet är långt mellan 25-60 skulle jag tippa.Alla har ju något som vi andra kan få del av.

Får besök i morgon från Kalmar,undrar om jag hinner dra fram snabeldraken innan?

1 kommentar:

  1. Visst är det typiskt - börjar det krångla då fortsätter det.
    Har råkat ut någon gång också med krånglande bankkort och det är så retligt när kön bakom i kassan växer - inget kul alls...speciellt när man vet att det finns pengar på kontot.
    Ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera