tisdag 28 februari 2012

Godmorgon världen eller nått....

Tisdag och min 2:a dag på "jobbet" denna vecka.Vet inte hur jag ska orka men får väl ändå försöka.Mannen har snarkat så taket har lyft.Det går inte att somna när det låter så in i norden.Rätt var det är så slutar han andas och sedan efter några sekunder kommer det en explosion  så jag nästan blir rädd,men och andra sidan en glädje eftersom jag tror han dött.......

Jag hann inte(läs orkade)rida igår.Fick göra en blixtinsats hos barnbarnen.E fick läkartid.

Idag regnar det i Blekinge,grått och tungt att andas.Massagen är inställd,C har fått problem med en axel hm jag som för 1:a gng tänkt mig en riktig behandling nu när min värk är puts väck,jaja det blir fler tillfällen.
Undrar om jag tyar med att fara till B-H i morgon,återstår att se men jag har ett möte inplanerat med J så får försöka att mäkta med detta iaf.

Ha de´gott ni som tittar in hit till mig.
                                                         Kramellikram =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar