måndag 6 februari 2012

Healing söndag








Igår får jag markera på något sätt,fick t.o.m. gubben att ta emot gratis healing från FB-gruppen.Vi la oss alla tre,ja hunden också som alltid på mina ben när jag får healing.Hon går bort efter c:a 15 minuter då tycker hon det räcker.Djur är väldigt känsliga för dessa energier.

Mannen somnade direkt,snarkade så sött.När jag somnat vaknade jag vid 4 i morse och kunde inte somna om.Men det är ju fullmåne det förklarar varför jag inte kunde sova som jag brukar.Har anmält till fullmånehealing imorgon kväll för Thorbjörn M.Ska bli skönt så jag kan återgå till min goda vana att sova 8 timmar varje natt.

2 kommentarer:

  1. Ska göra smoothie jag med. Jag väger mig en gång i veckan (fuskar ofta och ser hur vågen hoppar upp o ner) men mäter mig också. Det har inte hänt så mycket på den fronten heller men å andra sidan har jag ju precis startat så det är väl inte så konstigt. :)
    Ha en underbar kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Fullmånehealing....det finns healing för alla situationer tydligen. Intressant att läsa om ett för mig helt okänt fenomen.
    Jag vet inte varför jag kom att tänka på min gamla kiropraktor som skulle prova avslappning på mig. Han hade talat in ett band, och ville höra min åsikt.
    Jag blev så full i skratt när jag hörde hans röst på bandet, för han pratade bla om månen. Jag fick verkligen behärska mig för att inte visa att min skrattlust. Så någon avslappning blev det inte.
    När han efteråt frågade vad jag tyckte, så fick jag svamla något osammanhängande. Fy så pinsamt, och lite styggt av mig!
    Kram Karin

    SvaraRadera