onsdag 22 februari 2012

Mittiveckan-kväll.

Känner det som jag bara har flutit ikring idag.Har inte fått något vettigt gjort.Har varit upp till min granne som har tagit in en irlänsk cobbhingst eller Tinker som en del säger från Danmark,tog några bilder som kommer vid senare tillfälle.Han är 9 år och väldigt känd vad jag förstod men i sitt relativt korta liv har han ändå hunnit med att bo i både Norge och Danmark och nu återvänt till Sverige igen.

Dessa bilder kopierade jag från Leonas fb-sida.En riktigt snygg kille 148 över marken.Den pannluggen han har går inte av för hackor,en snäll hingst som lyssnar till namnet Millian.Hon har en friserfölsto till salu 8 månader,en vacker och ganska ädel dam som var väldigt social och kom nyfiket fram och hälsade på mig,nästan lite väl framfusig för min smak.


Nu ska jag nattafodra mina 4-fota ta sväng ut i duschen och sedan krypa ner och invänta John Blund så jag är pigg och glad imorgon när det är kursdax igen.
Javisst jag glömde att mitt garn jag beställde härom dan på nätet nu har kommit så nu kan jag virka fler mössor =).

2 kommentarer:

  1. Åh... det var en sådan godig :) Har aldrig träffat någon cob eller tinker i verkligheten, men läst om dem och sett bilder förstås - verkar väldigt trevliga.
    Vad är det för hästar du har själv? Kan du inte lägga in lite bilder... snälla!
    Ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera