torsdag 15 mars 2012

Återträff i B-H 15/3

Ikväll var det återträff med förra kursen "Liv i livet"och "Klara livet".Jättetrevligt att träffa de flesta,några hade fått någon av de sjukdomar som just nu florerar så 3-4 st fattades.
Det blev som när kursen var igång en himla massa skratt.Flera har praktikplatser på G och någon har även fått ett arbete!
Jag hade bakat en äppel-päronpaj som fick mycket beröm den åt´s med vaniljglass vilket var ok.Hemmave brukar vi ha vispad grädde.

Skyndade mig hem så jag inte skulle missa min healing på distans.Den har nästan blivit som ett gift.Jag måste ha för att må hyggligt.Idag provade jag B´s radiohörlurar för att stänga ute tv-ljudet och satte mig till rätta i älsklingsfåtöljen.

Fredag kommer en installatör från Bromölla som ska montera ett filter och en hydropress.Vi har tappat upp vatten i stallet och även här inne ifall vi behöver använda någon wc eller kanske ha en fika eller nått.Men på em ska vi ha rent vatten i kranarna.Det ni!

Har inte haft någon koll på vädret för morgondagen,idag har allt gått ett i ett.Men en ridtur på den Gråa ska jag nog ändå försöka få till,eller grå hon är skitbrun.Damen är en sk. rullmaskin men ska väl inte vara ledsen för det,har hört att det är bara friska hästar som rullar sig.
Den lille bruna har samma sätt att kasta med halsen som Jig hade.Jig lärde mina dartmoorston som i sin tur har fört arvet vidare till sina avkommor.

Är så himla dålig på att få in mina bilder här på bloggen.Har givetvis bilder från senaste skogspromenaden och en hel del från hopptävlingen förra helgen.Får väl skärpa till mig!

Det går mot helg =)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar