lördag 10 mars 2012

Min operavän är här!

Vi har varit hos L ikväll i hennes stuga som ligger som en grindstuga till vårt =).Vi har ätit små snittar med massor av gopålägg,druckit rödtjut och pratat massa skit om livet och andligheten.Lyssnat på slagerfestivalen på radion!en upplevelse.Jag tyckte fel låt vann ....som vanligt =).Min favvo var Danny.Kanske vinner han nästa år!

Söndagen får jag hoppas blir liiite mindre blåsig.Skulle vilja prova min barbackagjord =).Eftersom jag är gammal och klok gör jag inte några nyheter för mig eller hästen om de yttre förutsättningarna är dåliga vilket blåsväder är.

I ögonvrån är det en seg engelsk urtråkig kriminalhistoria som jag kan förutse handlingen i....suck.jaha det var min lördag,hur var din?

1 kommentar:

  1. Ser ut som du haft en bra lördagskväll :)
    Vi käkade varma mackor med svampstuvning och så ett glas rött...
    Ingen melodifestival, utan en inspelad dokumentär om en lycklig elefant. Mycket intressantare om du frågar mig ;)
    Idag blir det färd till V. Husby för lunch hos Lasses brorsdotter med familj. Ska bli kul, för vi träffas inte så ofta...
    Ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera