fredag 9 mars 2012

Hittade en intressant blogg...

http://blogg.passagen.se/sannaehdin/entry/bikarbonats_l%C3%A4kande_f%C3%B6rm%C3%A5ga

Gå gärna in och läs,hoppas nu bara att jag gjorde rätt när jag kopierade!?

Ikväll sitter jag i soffan,benen högt och lilldatorn i knät.Fryser och svettas om vartannat.Har inte tyat med att göra något vettigt idag heller.Jag är fullständigt uttömd på energi efter arbetsträning två dagar och en dag i skolan.

Planen för lördagen är att jag ska köra ner till Ronneby´s ultramoderna ridsportcentrum och kolla in en hopptävling.Känner att jag behöver komma ut träffa lite folk och få lite sug och inspiration till min egen igångsättning av den Gråa.
Nu ska jag ut och natta mina 4-fota,upp och lägga mig och läsa om Ayla o Jondolar =).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar