onsdag 28 mars 2012

Vilken dag alltså =)

Blir lite full i skratt åt mig själv.
For upp som en oljad blixt i morse.Tog min hutt noni och lite the.Hästarna ut vid halv åtta.En snabbdusch och sedan in och  rev bort sängkläderna när jag fick se hur tvättstugan såg ut tvättade jag fönstren där.När jag var på G blev katternas matplats rengjord,på med klorin på golvet som fick en omgång också.På vägen upp till badrummet passade jag på att även tvätta bort hundnäsorna på hallfönstret.

Omklädd och fräsch som en nyponros for jag ut till bilen,in med cd:n med MJ på högsta volym...hm kände mig lite småhungrig och funderade på om jag ätit frukost.....nähä de´hade jag glömt =).

Hann i alla fall till matsalen så jag fick lite i magen innan lektionen började.
Idag hade jag med mig min novafon,ville visa att man kan hejda migrän och få smärtlindring utan tabletter.Flera som aldrig hade sett en sån.Med mitt specialmunstycke kan jag även ta bort muskelinflamationer,tennisarmbåge,lårkakor benhinneinflamation och lite annat.Jag körde på Theo i 10-15 minuter.Han har svår migrän och tar sprutor för att kunna fungera som folk...stackarn.

Väl hemma blev det lite meditation lagade lite mat och sedan iväg igen till C som kunde konstatera att jag var mycket bättre i ryggen denna vecka.Måste bero på ridningen tror jag.Men hon kom inte in under skulderbladen,vi får(hon) jobba på den biten.

Har hittat ett nytt spår som jag söker info om.En chans att bli min egen och varför inte.
Torsdag ska bli en lugn dag har jag bestämt.Hovis kommer och sätter skor runt om.Härligt det betyder att jag kan ta mig på lite längre ridturer.
Får besök på em men sedan blir det inte så mycket mer och på fredag kommer gubben hem.

 Skönt!

Har en tanke på att göra något speciellt bara för att manifestera mitt nya liv.Vet vad det ska bli,väntar på rätt tillfälle bara.Vet några som kommer att höja på ögonbrynen.Ler inombords vid tanken och det roar mig kolossalt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar