onsdag 7 mars 2012

Lite smått o blandat.

I skolan idag var Qi-gongtanten där vilket jag inte blev så glad över.Vi hade en liten dust i förra kursen.Satt och pratade med en kurskamrat i stället.

Hade ett minimöte med min kursledare om vad jag ska göra de dagar jag inte bevistar skolan.Vi kom överens om en bra lösning.
Jag ska gå igenom den boken jag laddade hem från adlibris som Johanna Wistrand skrivit "Kom igång&skriv".Efter den blir det skrivkursen från Gotland på distans.Om det går bra och det gör det givetvis så är min bok klar till hösten.Det är i alla fall min tanke och plan.

Åkte direkt till maxi och fyllde upp hålen i skåpen.Fick nonijuicen till 4-fota,ska bli spännande att se om den ger någon effekt på mina fina.
Nu blire ingen skola förrän nästa torsdag,då kommer B-K för att få info om våra praktikplatser.Måste säga att jag var lite ledsen över att mina dagar som matatant går så himla fort.

Det blev ingen ridning idag,så ruskigt kallt och blåsigt.Har hört rykten att det ska komma snö igen,ushaan som de säger i Linköping.Jag vill inte ha mer snö nu.

Jag vill ha vååår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar