söndag 11 mars 2012

Nu så har det blitt bakslag...

på min nya rörlighet.Eftersom mina ben har tappat sina muskler+att min styrka i mellandelen försvunnit när jag slutade rida för 5-6 år sedan och jag är så igång mot för 3-4månader tillbaka har min rygg kraschat.

Har konstant kramp ovanför svanken.Har suttit med mitt spikbälte i em det blev lite bättre en liten stund men krampen kommer så snart jag försöker gå.F**n vet vilket som är värst,standig värk eller kramp i ryggen.Är som att välja på pest eller kolera.
Att något bakslag skulle komma var jag ifs beredd på men inte så snart =(.

Vet inte hur jag ska klara denna vecka som kommer.Det blir till att försöka att stretcha fram och baksida lår+sätesmuskeln.Kan inte påstå att jag är så himla nöjd med detta lilla bakslag.

Tur att jag har en bra "chef "på jobbet =).

Fick en massa frön av L igår så nu är det bara såjord som ska inhandlas.Planera för växthuset och mina stora blomkrukor.

1 kommentar:

  1. Stackars dig... så himla tråkigt! Hoppas det är ett bakslag som vänder lika snabbt som det kom.
    Håller tummarna för att du klarar jobbet utan alltför stora problem.
    Tänker på dig!
    Kram

    SvaraRadera