onsdag 14 mars 2012

Början på mittiveckan.

Vilken härlig dag...igen.Solen strålar och knappt någon vind.Hästarna fick gå ut på baksidan idag.Noni-Jonnie ringde och sa att nonimötet är inställt ikväll så det blir bara en tur till massage-Carina.Den bokade tiden är efterlängtad av min rygg.Har ändå klarat mig ganska bra.Arbetsprövningen är avslutad för denna vecka.Begriper inte vart tiden tar vägen när jag är på Listerbyskolans kök.

Nu återstår 2 resor till B-H i morgon.Längtar även dit.
Märkligt detta ,jag som nästan har varit folkskygg,suktar mer än nånsin efter mänskliga möten.Har väl någon kvot som kroppen behöver mätta hahaha.

Nähä nu ut i finvädret och fotografera lite,ta hundarna på en tur i backen.

1 kommentar:

  1. Låter skönt med ryggmassage - känns som om jag skulle behöva lite av det just nu...
    Blev det några foton?
    Ha det så jättebra!
    Kram

    SvaraRadera