tisdag 13 mars 2012

Runt jul iår...

fick vi ju hunden akut dålig och efter en del tankearbete kom jag då fram till att boven i dramat var vårt vatten.En gratis provtagning före jul med analys visade att det innehöll alldeles för mycket järn och kalk.

Efter en googelsökning hittade jag alla de symtom på mitt mående de sista 10 åren.Järn lagras i kroppenVi har nu hämtat vatten i Kallinge sedan mellandagarna.Hunden är idag helt återställd till veterinärens stora förvåning men hon har legat på mina ben när jag tagit emot healing från Thorbjörn Midwind.Hon behöver inte äta dietmat eller medicin som vet.Katarina trodde och det är jag mycket tacksam över.

Mina besvär har även de försvunnit sedan jag började med nonijuicen,reiki och healing på distans.härom kvällen fick jag spel på mannen som inte tagit kontakt med den firma som kan installera ett filter som gör vårt vatten tjänligt.
Men idag var de här och redan på fredag denna vecka blir problemet ett minne blott.Har varit lite orolig för mina 4-fota eftersom det inte varit möjligt att hämta riktigt vatten även till dem.

Nu när jag är så rörlig och så aktiv har nu min kropp börjat knorra.Mina benmuskler har förvandlats till fett och det gör att min rygg får ta för mycket ansvar och har börjat krampa.
Mittiveckan ska jag till massage C eftersom jag inte är hemma på torsdag när hon kommer hit och ger övriga en välbehövlig behandling.

Min torsdag handlar om skola på dagen och på kvällen ska jag tillbaka till B.H för en återträff med mina förra kurskamrater.Ska bli kul och höra hur de har det nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar