tisdag 20 mars 2012

Ojojoj ngt av ett mindre kaos.



I morse fick jag prova på hur det kan bli i framtiden.Min "arbetsledare" och vän hade blivit sjuk och hade gått hem igår em.
Blev lite smått chockad när jag såg röran.

När jag ryckte i dörren till köket och den var låst förstod jag att tisdagen skulle bli lite annorlunda.Fick gå genom exp.dörren och där stod även den kvinna som skulle bli min handledare idag.

Hon hette G och hade gått i pension vid årsskiftet och hade bara varit i Listerbys kök vid något tillfälle innan och jag var den som fick visa var allt fanns.
Vi klarade ut att få maten klar i tid.
Lite kul var det dock det visade sig att G var mor till en C som som var ordförande i fibroföreningen där jag var sekreterare när vi startade RoFF i R-by.

Detta lilla län man kan nästan prata med vem som helst så visar det sig att den känner den och den eller har varit gift med en syster till A och B är kusin till C eller har arbetat med D.Man får vara försiktig med vad man säger.

Min kropp skriker av trötthet ikväll.Har precis anmält mig till solhealing på Thorbjörns sida.
Skola i morgon och en liten sväng till Jonnie för att hämta lite nonisalva.


1 kommentar:

  1. Oj, så det kan bli... men du klarade det :)
    Hoppas du har hunnit återhämta dig och får en bra dag i skolan!
    Kram

    SvaraRadera