fredag 23 mars 2012

Hmm har nog åkt på ngn basselusk.

Igår em började jag känna mig yrslig och konstig,hjärnan verka ligga i någon trög vätska eller nått.Antagligen har jag fått den alldeles gratis,samma bacill som A gick hem för i måndags.
Jag som hade bestämt med lillsyster att komma över till henne med westernsadeln och lite annat westernstoff jag hittat när jag städat sadelkammaren.

Inte nog med det,jag åker inte till Nybro idag och kursen i Kalmar brinner inne.Jag åker inte 10-12 mil när jag mår så här!
Healingen jag fick av Thorbjörn igårkväll hjälpte inte heller.Antar att healingen inte rår på baciller.

Har beställt 8 böcker på bokusrean.Det betyder att jag har lektyr en stor del av sommaren.Ser fram emot min bokbibba haha.

Önskar er som tittar in till mig en härlig vårhelg!

1 kommentar: