måndag 26 mars 2012

Måndagsuppdatering

Min endaste lillebror fyller 38 idag.Precis lika många år som jag var när vi flyttade ner här.
Time flies.
Måndag och A var tillbaka på "jobbet".Skönt det.Allt har bara flutit på,vi har pratat om allt och ingenting.Rektorn kom inom idag och undrade om jag var mogen för vikariat!!!!hohoho javisst sa jag kaxig som den lilla myran.Efter semestern absolut och då är ju min kurs slut.

Nu har jag vilat fötterna lite och ska ta den Gråa på en liten träningsstund.Middag idag blir lite rester.Mannen körde i morse så jag är solokvist hela veckan.Älskar att rå mig själv alltimellanåt.

Solen lyser även idag över Blekinge.Måste lägga sista handen vid min nya drivbänk så jag kan så lite sallad.
Nästan allt jag satt på förgrodd har kommit upp.Skönt att ha fått tillbaka mina gröna fingrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar