måndag 5 mars 2012

Idag har jag....

...äntligen kommit upp på hästryggen.Det blev ett litet skrittjobb i hagen.Hahaha den lilla märren stönade när jag körde lite sidverts,tagen bakdel och vändningar.
Hoppas det går lika bra i morgon.

På "jobbet" idag blev jag kvar en halvtimme längre och hjälpte A med disken.Kan jag säkert ha till godo en annan dag.
Har beställt nonijuicen till hästarna idag,kommer väl på torsdag.Fördelen med den är att den coolar ner huvudet på halvaraben,vilket kan vara skönt för hon är lite "hoppig" och försöker att få mig ur balans genom att "bli" rädd för något som egentligen inte finns.

2 kommentarer:

  1. Det måste ha varit en härlig känsla!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Hon är fin, hon den grå märren :)
    Har hon haft det "för bra" när du inte orkat rida - med tanke på hennes stönande alltså :) Snart orkar du med mer än skrittjobb - heja dej!

    SvaraRadera