måndag 12 mars 2012

Ryggen funkade...

...bättre än väntat idag men det blev en del gymnastik i sängen innan jag kunde kliva upp.Stretchade allt  vad tygeln höll.I em när jag kom hem har jag förutom att laga mat mockat i stallet tvättat 2 bilar.Min tanke var som så att om jag tvättar mannens bil kanske han kan kolla olja o vatten och byta till sommardäck.Han köpte det bytet!

Plockat in ett extra bord så jag har gott om plats till alla plantor som ska förgro.Tvättat och jösses vad trött jag just blev när jag ser vad jag uträttat =).

M har varit här med hundfoder till Pipen.Han hjälpte mig att installera office på båda datorerna så nu kan jag skriva när och var jag vill.
Ett litet dilemma inträffade nu ikväll när jag skulle ladda hem och skriva ut en blankett från FK.Tog mig gott och väl 30 minuter innan jag med E´s man M kunde konstatera att jag inte startat om datorn efter officeinstallationen.......man lär så länge man lever eller nått åt det hållet.

I morgon ännu mer arbetsträning.Tiden går så fort när jag är där och vi har så kul.Nu får det bli mer stretching och kanske lite reiki,lite läsning om Ayla och Jondolar innan jag släcker lampan.


1 kommentar:

  1. Härligt att få ordning på vattnet! Jobbigt att hämta vatten någon annanstans...
    Är det den senaste boken om Ayla och Jondalar? Har läst alla de tidigare - måste nog skaffa den sista också.
    Ha en bra dag på jobbet!
    Kram

    SvaraRadera