söndag 4 mars 2012

Kvällens egenkurs eller självstudier.

Har suttit hela kvällen och "pluggat" reiki.Vad chackrana står för och hur man ska tänka,en hel vetenskap.Men mycket intressant och ju mer jag lär mig ju mer vill jag veta.
Skulle ju ha varit på reikikurs denna helg i Karlstad,men fick inte klartecken förrän i torsdagskväll.Det funkar inte för mig att åka iväg så knort.
Skulle ha åkt tåg vilket jag aldrig gjort innan.Ja jo mellan L-köping och N-ping då men aldrig så långt.Vet ju inte ens hur man fixar en biljett =).

Behöver mer tid att planera för hästar och hundar och så är jag som min lilla mor,vill veta långt före jag ska någonstans.När jag var yngre gillade jag att göra saker lite mer spontant,idag är det mer strukturerat =) eller förutbestämt eller grått.

Just nu sitter jag och funderar på när jag ska börja min skrivarkurs.Vill inte att det blir för mycket och nu när jag börjat mitt "jobb" och skolan kanske ska avvakta lite för att se om jag mäktar med en sak till.Är ju fortfarande inte så frisk att jag bara kan gasa på....





Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar