fredag 2 mars 2012

Fredag igen =)

Denna morgon känns lite bättre än tidigare i veckan.Fick härlig healing igårkväll.Har faktiskt legat och väntat på att stiga upp i flera timmar.Men inte kan man gå upp vid 4 heller!Men nu för tiden kan jag ligga kvar i sängen när jag vaknar tidigt.Det var ju helt omöjligt förut då jag vaknade av värken.

På agendan idag en tur på den Gråa och en tur upp till Ingela.Ska ta ett nappatag i stallet.Middagen till kvällen är planerad och blir superenkel.

Undrar om vi ska slippa magsjukan E´s familj har haft de senaste dagarna.Jag var ju barnvakt där nere när det precis hade brutit ut på Flisan.

Önskar alla som eventuellt tittar in till mig en härlig vårlig helg!

                                                                                                 Kramellikram

1 kommentar:

  1. Så bra att du känner dig bättre - ha en jättebra helg!
    Kram

    SvaraRadera